Αρμοδιότητες
Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α)Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου, β)Εσόδων, γ)Ταμείου, δ)Προμηθειών -Λοιπών Δαπανών και Αποθήκης και ε)Δημοτικής Περιουσίας και Κτηματολογίου, καθώς και της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α)Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών, β)Πολεοδομικών Εφαρμογών και γ)Ελέγχου Κατασκευών.
Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων
- Έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, η έγκριση των δαπανών και η διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης
- Συντονισμός διαδικασιών ανταλλαγής ακινήτων
- Διατήρηση και προστασία της ακίνητης Δημοτικής Περιουσίας και των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου
- Επιμέλεια εκμίσθωσης και μίσθωσης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου
- Παρακολούθηση εξέλιξης των γενικών πολεοδομικών σχεδίων και των πολεοδομικών μελετών για την επέκταση/τροποποίηση των σχεδίων πόλεων στη περιοχή του Δήμου
- Μελέτες και εισηγήσεις για τις ανάγκες τροποποίησης και αναθεώρησης των ρυμοτομικών σχεδίων πόλεων στην περιοχή του Δήμου
- Έλεγχος κατασκευών και επιβολή προστίμων αυθαιρέτων
- Την υπογραφή των σχετικών εγγραφών που αφορούν σε θέματα Πολεοδομίας, Ρυμοτομίας και σύνταξης Πράξεων Εφαρμογής