- Δήμος Καστοριάς - https://kastoria.gov.gr -

Ορισμός Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ                                                             Καστοριά, 20 Ιανουαρίου 2021

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ                                                         Αριθμ. Πρωτ.: 2029

Ταχ. Δ/νση:

Σκαπέρδειο Δημοτικό Μέγαρο

Καστοριά, Τ.Κ. 521 00

Πληροφορίες: Αν. Ιεροπούλου

Τηλ. Επικοινωνίας: 2467351140

Email:dkast1@otenet.gr

 

 

Α Π Ο Φ Α Σ Η –  18-

 

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση των  αριθμ. 312/2020 και 448/2020 αποφάσεων Δημάρχου περί Καθορισμού Αντιδημαρχιών και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων. Καθορισμός νέων Αντιδημαρχιών, Ορισμός Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων. Ανακατανομή και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων».

 

 Ο Δήμαρχος Καστοριάς

Αφού έλαβε υπόψη:

 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).
  2. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών: “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως είχε τροποποιηθεί από την παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 και αντικαταστάθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) , αναφορικά με την αντιμισθία.
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 76 του N. 4555/18 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τεύχος Α’) και αντικαταστάθηκε εκ νέου από την παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 4623/19 (ΦΕΚ 134/09.08.2019 τεύχος Α’) «Συγκρότηση και εκλογή οικονομικής επιτροπής και επιτροπής ποιότητας ζωής».
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (ΦΕΚ 630/τΒ/20-03-2013) για τον Δήμο Καστοριάς, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 35.773 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Καστοριάς έχει εννέα (9) Δημοτικές Ενότητες.
  7. Το γεγονός ότι σύμφωνα με τον πληθυσμό του Δήμου πρέπει να οριστούν επτά Αντιδήμαρχοι βάσει της παρ.2 του άρθρου 68, του Ν.4555/2018 (ΦΕΚ 133/Α’/2018).
  8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019: Ορισμός Αντιδημάρχων.
  9. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 2583/Β΄/7-11-2011 και ΦΕΚ 397/Β’/13-2-2019), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  10. Την αριθμ.312/26217/01.09.2020 (ΑΔΑ:ΩΘ48ΕΥ-9ΑΓ) προηγούμενη απόφασή περί «Καθορισμού Αντιδημαρχιών, Ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων» σύμφωνα με την οποία Αντιδήμαρχοι του Δήμου Καστοριάς με θητεία από 01-09-2020 έως και 31-08-2021 ορίστηκαν οι κ.κ Δημοτικοί Σύμβουλοι της Πλειοψηφίας: 1ος Κωνσταντίνος Τσανούσας, 2ος Χρήστος Μουρατίδης  , 3η  Όλγα Θεοχάρη Παπαδάμου, 4ος Διονύσιος Λίτσκας,  5ος Θεόδωρος Λιάμης , 6ος  Πέτρος Δοκόπουλος, ενώ τέλος 7ος ορίστηκε Αντιδήμαρχος ο Τριαντάφυλλος Παπαδόπουλος με την αριθμ.448/35254/02.11.2020 (ΑΔΑ:6Τ9ΨΩΕΥ-ΕΛ9) προηγούμενη απόφασή μας με θέμα: «Τροποποίηση-συμπλήρωση της αριθμ.312/01.09.2020 απόφασης Δημάρχου Καστοριάς»  και  με θητεία από 02-11-2020 έως και 31-08-2021  .
  11. Τις αριθ. πρωτ. εισερχ. 1958/2021, 1961/2021, 1959/2021, 1957/2021, 1960/2021, 1954/2021, 1953/2021  αιτήσεις παραίτησης των Αντιδημάρχων κ. Κωνσταντίνου Τσανούσα,  Χρήστου Μουρατίδη, Όλγα Θεοχάρη Παπαδάμου,  Διονύσιου Λίτσκα,  Θεόδωρου Λιάμη,  Πέτρου Δοκόπουλου  και Τριαντάφυλλου  Παπαδόπουλου  αντίστοιχα.
  12. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ 2583/τ.Β΄/7-11-2011), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  13. Το γεγονός ότι θα πρέπει να τροποποιηθούν οι  αριθμ. 312/2020 και 448/2020 προγενέστερες  αποφάσεις μας, προκειμένου να μπορεί να λειτουργήσει πιο εύρυθμα και αποδοτικά η υπηρεσία μας.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

 

A.Τροποποιούμε τις αριθμ.312/2020 και 448/2020 προγενέστερες αποφάσεις μας περί Καθορισμού Αντιδημαρχιών, ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων ως ακολούθως:

 

α΄ Κάνουμε δεκτούς τους λόγους και αποδεχόμαστε τις παραιτήσεις των Αντιδημάρχων: κου Χρήστου  Μουρατίδη, κας  Όλγα Θεοχάρη Παπαδάμου και  κου Τριαντάφυλλου Παπαδόπουλου  και τους απαλλάσσουμε από την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους ως Αντιδημάρχους.

 

β’. Για εξαιρετικά λειτουργικούς λόγους, δεν κάνουμε δεκτές και δεν αποδεχόμαστε, τις παραιτήσεις των Αντιδημάρχων,  κου Κωνσταντίνου Τσανούσα,  κου Διονύσιου Λίτσκα,  κου Θεόδωρου Λιάμη και  κου Πέτρου Δοκόπουλου.

 

γ΄. Ορίζουμε τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως νέους Αντιδημάρχους του Δήμου Καστοριάς , από 20/01/2021  και για το υπόλοιπο της θητείας, ήτοι έως 31/8/2021   στη θέση των Αντιδημάρχων που αποδεχθήκαμε τη παραίτησή τους, καθορίζουμε νέες Αντιδημαρχίες και  μεταβιβάζουμε σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως παρακάτω:

1οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Στυλιανό Φουλιρά,  Αντιδημαρχία Διοικητικής Μέριμνας , Καθημερινότητας και Εξυπηρέτησης του Πολίτη.

2οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Αθανάσιο Ρήμο,   Αντιδημαρχία Τουρισμού.

3οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Λάζαρο Ζήση,  Αντιδημαρχία Πρωτογενούς Τομέα, Αγροτικών Θεμάτων και Τοπικής  Οικονομικής Ανάπτυξης .

 

δ΄. Ανακατανέμουμε  αρμοδιότητες μεταξύ των Αντιδημάρχων των οποίων δεν έγινε αποδεκτή η παραίτηση τους και επανακαθορίζουμε τις Αντιδημαρχίες, όπως παρακάτω:

1οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Τσανούσα,  Αντιδημαρχία  Προγραμματισμού  Έργων, Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσίας Δόμησης

2οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Πέτρο Δοκόπουλο, Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Παιδείας, Αθλητισμού και Κοινωνικής Μέριμνας

3οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Διονύσιο Λίτσκα, Αντιδημαρχία Πρασίνου, Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

4οΤον Δημοτικό Σύμβουλο κ.  Θεόδωρο (Άκη) Λιάμη,  Αντιδημαρχία  Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Συντονισμού Κοινοτήτων

 

                 ε΄. Μεταβιβάζουμε στους ανωτέρω  με την παρούσα απόφαση Αντιδημάρχους, τις παρακάτω συγκεκριμένες αρμοδιότητες οι οποίες ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, με θητεία από 20 Ιανουαρίου 2021 μέχρι 31 Αυγούστου 2021, τις οποίες θα ασκούν στο εξής αντί εμού και θα υπογράφουν κάθε σχετικό έγγραφο που θα εκδίδεται από τις συναρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου:

 

            1.Αντιδημαρχία   Προγραμματισμού   Έργων, Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσίας Δόμησης,  με Αντιδήμαρχο τον κ. Κωνσταντίνο Τσανούσα

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών, β) Πολεοδομικών Εφαρμογών, γ) Ελέγχου Κατασκευών, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Υδραυλικών και Εγγειοβελτιωτικών Έργων, β) Κτιριακών και Ειδικών Έργων, γ) Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, Σηματοδότησης και Εγκαταστάσεων και δ) Συντήρησης Κτιρίων, Υποδομών Δικτύων, Συγκοινωνιών και Κυκλοφορίας, και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και μόνο για το Τμήμα α) Τμήμα Προγραμματισμού Ανάπτυξης και Οργάνωσης .

 

Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

2.Αντιδημαρχία Τουρισμού,  με Αντιδήμαρχο τον κ. Αθανάσιο Ρήμο

 

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού και  μόνο για το Τμήμα                     δ) Τμήμα Τουρισμού & Πολιτισμού (μόνο για τα θέματα του Τουρισμού).

 

Στον  συγκεκριμένο  Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

 

3.Αντιδημαρχία Πρωτογενούς Τομέα, Αγροτικών Θεμάτων και Τοπικής  Οικονομικής Ανάπτυξης, με Αντιδήμαρχο τον κ. Λάζαρο Ζήση

 

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Γεωργικής Παραγωγής-Ανάπτυξης και Εγγείων Βελτιώσεων, β) Κτηνοτροφίας και Αλιείας γ) Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, δ) Απασχόλησης και Ενίσχυσης της Επιχειρηματικότητας.

 

Στον  συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

4.Αντιδημαρχία Πρασίνου Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, με Αντιδήμαρχο τον κ. Διονύσιο Λίτσκα

 

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Καθαριότητας Περιβάλλοντος  και Πρασίνου και μόνο για τα Τμήματα: γ) Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, δ) Συντήρησης Πρασίνου.

 

Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

5.Αντιδημαρχία Καθαριότητας,  Ανακύκλωσης και Συντονισμού Κοινοτήτων, με Αντιδήμαρχο τον κ. Θεόδωρο (Άκη) Λιάμη

 

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου και μόνο για τα Τμήματα: α) Αποκομιδής Απορριμμάτων και Καθαρισμού Κοινόχρηστων Χώρων, β) Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων-Αποθήκης και Διαχείρισης Υλικών και της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και μόνο για τις αρμοδιότητες  του Τμήματος Κτηνοτροφίας και Αλιείας που αφορούν την μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα.

Η  Αντιδημαρχία  επίσης είναι αρμόδια για την άμεση και διαρκή συνεργασία με τους Προέδρους Κοινοτήτων και τους εκπροσώπους Τοπικών Συμβουλίων για την καταγραφή προβλημάτων, την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και την παρακολούθηση εξέλιξής τους στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων.

 

Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

 

6.Αντιδημαρχία    Πολιτισμού, Παιδείας, Αθλητισμού και Κοινωνικής Μέριμνας , με Αντιδήμαρχο τον κ. Πέτρο Δοκόπουλο

 

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικής Ισότητας των Φύλων, β) Προστασίας και προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, γ) Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης,                               δ) Τουρισμού & Πολιτισμού (μόνο για θέματα Πολιτισμού), ε) Βοήθεια στο σπίτι , στ) Κοινωνικής Μέριμνας  καθώς επίσης και των Δομών που λειτουργούν μέσω ΕΣΠΑ: α) Κέντρο Συμβουλευτικής Γυναικών Θυμάτων Βίας, β) Κέντρο Κοινότητας

 

Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

7.Αντιδημαρχία    Διοικητικής Μέριμνας , Καθημερινότητας και Εξυπηρέτησης του Πολίτη, με Αντιδήμαρχο τον κ.  Στυλιανό Φουλιρά

 

Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης  Διοικητικών  Υπηρεσιών,  που  περιλαμβάνει  τα  Τμήματα: α) Υποστήριξης  Αιρετών Οργάνων, β) Δημοτικής  Κατάστασης  και  Ληξιαρχείου, γ) Ανθρώπινου Δυναμικού, δ) Διοικητικής Μέριμνας ,   της Διεύθυνσης ΚΕΠ, που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α) Εξυπηρέτησης Πολιτών, β) Εσωτερικής Ανταπόκρισης , της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και μόνο για το Τμήμα Δημοτικής Περιουσίας και Κτηματολογίου και της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής  και μόνο για το Τμήμα  β) Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) .

Η  Αντιδημαρχία  επίσης είναι αρμόδια για την μέριμνα της  καθημερινής καταγραφής, παρακολούθησης, επίλυσης των πάσης φύσεως προβλημάτων  των δημοτών, μέσα από τη συνεργασία και τη συνδρομή των καθ ́ ύλην αρμόδιων Αντιδημαρχιών, Δ/νσεων, Υπηρεσιών του Δήμου.

 

Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:

 

 

Β. Ορίζουμε ως Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου, τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, με θητεία από 20.01.2021 μέχρι 31.08.2021 , για την εποπτεία και τον συντονισμό των τομέων ως εξής:

 

α) Την κ. Όλγα Θεοχάρη Παπαδάμου, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο, της αναθέτουμε την εποπτεία και τον συντονισμό  δράσεων που αφορούν θέματα Πολιτισμού και Δημοσίων Σχέσεων.

 

β) Την κ. Χρυσούλα Φιλίππου, Εντεταλμένη  Δημοτική Σύμβουλο, της αναθέτουμε την εποπτεία και τον συντονισμό  δράσεων  που αφορούν θέματα Περιβάλλοντος και Λίμνης.

 

γ) Τον κ. Ιωάννη Σαλβαρίνα, Εντεταλμένο  Δημοτικό Σύμβουλο,  τον αναθέτουμε την εποπτεία και τον συντονισμό  δράσεων  που αφορούν θέματα Εγγείων  Βελτιώσεων.

 

Γ. Αναθέτουμε σε όλους τους ανωτέρω Αντιδημάρχους, εκ περιτροπής, την τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Π.Δ. 391/1982 (ΦΕΚ 73/Α/18-6-1982).

 

Δ. Η ανάκληση του Αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

 

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο εκάστοτε οριζόμενος με απόφασή του Δημάρχου, Αντιδήμαρχος.

 

ΣΤ. Η άσκηση των κατά τα ανωτέρω ανατεθειμένων αρμοδιοτήτων άρχεται από την 20η Ιανουαρίου 2021.

 

Ζ. Η παρούσα Απόφαση να δημοσιευτεί σε μία ημερήσια εφημερίδα μία φορά, κατά τα οριζόμενα στην παρ. 6 άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και να αναρτηθεί στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», καθώς επίσης και στην και ιστοσελίδα του Δήμου.

 

Ο Δήμαρχος Καστοριάς

 

Ιωάννης Κορεντσίδης