Αρμοδιότητες
Η Αντιδημαρχία είναι αρμόδια για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α)Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου, β)Εσόδων, γ)Ταμείου, δ)Προμηθειών -Λοιπών Δαπανών και Αποθήκης και ε)Δημοτικής Περιουσίας και Κτηματολογίου , καθώς της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τα Τμήματα: α)Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων, β)Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου, γ)Ανθρώπινου Δυναμικού, δ)Διοικητικής Μέριμνας.
Στον συγκεκριμένο Αντιδήμαρχο μεταβιβάζονται οι εξής αρμοδιότητες:
- Η εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμείου, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, πληρωμής δαπανών, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών και μισθοδοσίας, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Προμηθειών, Διαχείρισης υλικών και αποθήκης.
- Η έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, η έγκριση των δαπανών και η διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
- Συντονισμός διαδικασιών ανταλλαγής ακινήτων
- Διατήρηση και προστασία της ακίνητης Δημοτικής Περιουσίας και των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου.
- Επιμέλεια εκμίσθωσης και μίσθωσης της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου.
- Tην έκδοση και υπογραφή πάσης φύσεως εγγράφων και δικαιολογητικών για έργα, μελέτες, προμήθειες και υπηρεσίες έως το όριο της απ΄ ευθείας ανάθεσης, καθώς και την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων.
- Tην έκδοση και υπογραφή πάσης φύσεως εγγράφων και δικαιολογητικών γι΄ έργα, μελέτες προμήθειες και υπηρεσίες άνω του ορίου της απευθείας ανάθεσης έως την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων. Οι ανωτέρω συμβάσεις, καθώς επίσης και οι συμφωνίες πλαίσιο, οι πάσης φύσεως προγραμματικές συμβάσεις με τρίτους ΣΔΙΤ, ΣΕΑ κλπ υπογράφονται από τον Δήμαρχο.
- Τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που ισχύουν και ρυθμίζουν τις σχέσεις του Δήμου με το ανθρώπινο δυναμικό
- Διαχείριση υπηρεσιών και ανθρώπινου δυναμικού
- Σχεδιασμός και εισήγηση βελτιώσεων και παρακολούθηση της εφαρμογής όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με την Διοίκηση, την απασχόληση των εργαζομένων και σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες διατάξεις
- Μετακινήσεις και μεταφορές του προσωπικού του Δήμου
- Μέριμνα για τη φύλαξη, ασφάλεια και καθαριότητα των κάθε είδους εγκαταστάσεων του Δήμου